Käytetty, kuvan mukainen, testattu ja toimiva. Eurooppaversio. Pahvikotelossa on pieniä repeämiä ja reikiä, kaikki läpät on tallessa.
B = Boxed = Peli ja kotelo
Super Mario 64 on Nintendon vuonna 1996 julkaisema tasohyppelypeli. Se oli Nintendo 64 konsolin lippulaiva ja sitä on myyty yhteensä 12 miljoonaa kappaletta.
Super Mario 64 oli Mario-pelisarjan ensimmäinen 3D-tasohyppelypeli. Peli vaikutti genreensä, kuten Super Mario Bros. oli tehnyt noin 10 vuotta aiemmin. "Vallankumouksellisena" pidetty Super Mario 64 jätti jälkensä pelialalle ja se on vaikuttanut useisiin kolmiulotteisiin peleihin.
Super Mario 64:ssä on runsaasti uusia liikkeitä verrattuna vanhempiin Mario-peleihin 3D-maailmaan siirtymisen myötä. Mario voi juosta, kävellä, hiipiä, uida, kiivetä ja hyppiä suuria matkoja pelaajan käyttäessä vain analogista sauvaansa ja A-nappia. Koska Marion tavaramerkki oli aiemmissa peleissä juuri hyppiminen, panostettiin Super Mario 64:ssä erityisen suuresti hyppelyyn. Tavallisen hypyn lisäksi pelaaja voi tehdä tuplahyppyjä, triplahyppyjä, takaperinvoltteja, pitkiä hyppyjä sekä seinähyppyjä, jotka eivät olleet mahdollisia ensimmäisissä, 2D:hen perustuvissa Mario-peleissä.
Jokainen taso on aina yksittäinen tapahtumapaikka, jossa pelaaja voi seikkailla vapaasti ilman aikarajoitteita. Suorittaakseen tasossa olevan tehtävän ja löytääkseen tehotähden, täytyy pelaajan suorittaa joku erityinen tavoite, johon annetaan vihje aina ennen tason sisälle sukeltamista.
Super Mario 64:n tekemisessä kesti hiukan alle kaksi vuotta, mutta peliä oltiin suunniteltu jo viisi vuotta. Pelin ohjaaja ja tuottaja Shigeru Miyamoto kehitteli peliä ensin SNES:ille, mutta päätti myöhemmin tehdä sen Nintendo 64-konsolille teknisten rajoitusten takia.
Kehittely alkoi hahmoilla ja kamerakulmilla. Kuukausia käytettiin pelkästään kameran toiminnan miettimiseen. Aluksi harkittiin isometristä kuvakulmaa, mutta lopuksi päädyttiin vapaaseen kamerankääntelyyn. Hyvin toimiva 3D-kamera onkin yksiä Super Mario 64:n ylistetyimpiä ominaisuuksia.
Shigeru Miyamoto on sanonut, että peli on saanut useita vaikutteita tosielämästä. Esimerkiksi eräs hahmo on kuin ohjaaja Takashi Tezukan vaimo, joka on usein hiljainen, mutta eräänä työntäyteisenä päivänä hän oli hermostuessaan suorastaan räjähtänyt.
Pelissä on useita ohjelmointivirheitä, joiden johdosta pelin pystyy pelaamaan läpi vain 0 tehotähdellä. Yksi tunnetuimmista virheistä on Backwards Long Jumping (BLJ), jonka johdosta pelaaja pystyy kiihdyttämään erittäin suureen nopeuteen tekemällä portaissa useita pitkiä hyppyjä taaksepäin, ja näin pääsemään ovien läpi ilman vaadittavia tehotähtiä. BLJ:llä pelaaja pääsee myös "loputtomat portaat" ylös asti alle 70 tehotähdellä.
Przybliżony rozmiar zapakowanego towaru lub rozmiar opakowania produktu to 200 x 150 x 30 mm.
Waga 0,2 kg(Wraz z wagą opakowania, jeśli jest obecne)