Palautukset

Tarjoamme 30 vuorokauden palautusoikeuden verkkokaupasta ostettuihin tuotteisiin.

Palautusoikeus alkaa hetkestä, kun saat tilauksen käsiisi. Palautuksen syytä ei tarvitse kertoa.

Palauttaminen on ilmaista lähetyksillemme Suomessa. Muista maista asiakas maksaa palauttamisesta koituvat kulut.

Miten palautan tuotteen?

Palautettujen tuotteiden tulee olla virheettömiä, käyttämättömiä ja alkuperäisessä ehjässä myyntipakkauksessaan. Lisäksi palautettavissa tuotteissa tulee olla tuotelaput ja hintalaput kiinni. Palautusoikeus ei koske mittatilaustuotteita.

Pakkaa palautettava tuote parhaan osaamisesi mukaan. Huomaathan, että tuotepakkausta ei voi käyttää postipakettina, vaan se on pakattava vielä erilliseen postituksen kestävään pakkaukseen/pussiin.

Laita pakettiin mukaan alkuperäisen lähetyksen mukana toimitettu palautuslomake, tai tulosta se tästä: palautuslomake.pdf

Jos tilauksesi toimittajana on ollut Posti, vie paketti Postin palvelupisteeseen, kerro sen olevan asiakaspalautus ja kerro sopimustunnuksemme: 648503. Voit tehdä palautuksen myös Postin pakettiautomaattiin Helposti-koodilla, jonka saat täältä (valitse "Palauta sopimusnumerolla" ja käytä em. sopimustunnusta).

Jos tilauksesi toimittajana on ollut Matkahuolto, vie paketti Matkahuollon palvelupisteeseen, kerro sen olevan asiakaspalautus ja kerro sopimustunnuksemme: 9563441. Matkahuollon kautta tehtävät palautukset voidaan tehdä vain palvelupisteeseen, eikä lokeroon.

Jos olet noutanut tilauksesi omasta noutolaatikostamme, tulee palautus tehdä noutolaatikkoon.

Miten palautetut tuotteet hyvitetään?

Hyvitämme palautettujen tuotteiden hinnan kokonaisuudessaan 14 arkipäivän sisällä siitä, kun palautettavat tuotteet ovat saapuneet meille takaisin ja olemme todenneet ne virheettömiksi.

Palautus hyvitetään lähtökohtaisesti samalla maksutavalla kuin mitä olet käyttänyt tilausvaiheessa.

Luottokortilla maksetut tuotteet hyvitetään luottokortille. Ennakkolaskulla maksetut tuotteet hyvitetään pankkitilille (muista ilmoittaa palautuksen yhteydessä tilinumerosi). Klarna-laskulla/osamaksulla maksetuista tuotepalautuksista ilmoitamme asiasta eteenpäin ja he ottavat palautuksen huomioon seuraavassa laskussa tai lähettävät hyvityslaskun. Palautuspäätöksen tehtyäsi voit ilmoittaa siitä suoraan laskuttajalle (esim. Klarnalle), jotta palautus ehditään kirjata ennen laskun erääntymistä. Lahjakortilla maksettuja tuotteita ei hyvitetä rahana vaan uutena lahjakorttina. Jos tilauksella on käytetty lahjakorttia maksutapana, palautuu lahjakortilla maksettu osuus ensin lahjakortille ennen muita maksutapoja.

Kuinka kauan palautuksessa yleensä menee?

Pyrimme hoitamaan tuotepalautukset mahdollisimman nopeasti. Saat meiltä sähköpostivahvistuksen, kun palautuksesi on vastaanotettu ja käsitelty.

Mistä tiedän, että palauttamani tuotteet ovat palautuneet teille?

Voit seurata palautustasi Postin tai Matkahuollon kuljetuksessa ottamalla kuitin asiakaspalautuksestasi Postissa tai Matkahuollossa. Kuitista löytyy seurantatunnus. Lähetämme sinulle sähköpostiin ilmoituksen, kun palautuksesi on käsitelty.

Voinko vaihtaa ostamani tuotteen toiseen tuotteeseen?

Emme tarjoa tuotevaihtoja. Voit palauttaa tuotteet palautusohjeidemme mukaisesti hyvitystä vastaan ja tehdä uuden tilauksen tahtomistasi tuotteista. Sinun ei tarvitse odottaa palautuksen saapuvan meille ennen kun teet uuden ostoksen.

Mitä jos tuote on viallinen?

Joskus käy niin ikävästi, että ostamassasi tuotteessa ilmenee vika tai valmistusvirhe. Jos näin käy, voit luonnollisestikin reklamoida tuotteen. Älä tee tuotepalautusta, vaan ole meihin sähköpostilla yhteydessä mahdollisimman pian vian ilmettyä. Sähköpostiin on hyvä liittää myös kuvia viasta, mikäli mahdollista. Käsittelemme reklamaatiot 7 vuorokauden sisässä.

Kaupat sujui nopeasti ja vaivattomasti. Aion jatkossakin ostaa retropeli tarvikkeeni täältä.
- Juuso369
Tosi hyvää palvelua, tuote postitettiin samana päivänä! Voin suositella!!
- Yehaa84
Erittäin sujuvat ja nopeat kaupat! Voin lämpimästi suositella.
- heikoske